Investidura honoris causa del prof. Carlos F. Daganzo

El proper dijous 28 de març (12.00h, Auditori del Vèrtex) serà investit Doctor Honoris Causa per al UPC el Prof. Carlos F. Daganzo
Reserveu-vos la vostra agenda per aquell dia i inscriviu-vos aquí, o confirmaeu assistència per telèfon al 93 401 6102.
El professor Carlos F. Daganzo és doctor de Camins, Canals i Ports per la Universitat de Michigan i ha estat professor del MIT. És catedràtic de la Universitat de Califòrnia i dirigeix el Centre d'Excel·lència de la Fundació Volvo.
  • Data: 28/03/2012
  • Hora: 12:00