Lectura de la Tesi de Teresa Navas

Lectura de la Tesi de Teresa Navas titulada: Planificació, Construcció i Mobilitat: la modernització de la xarxa viària de la regió de Barcelona. 1761-1969.
  • Autor: Teresa Navas
  • Títol de la tesi: Planificació, Construcció i Mobilitat: la modernització de la xarxa viària de la regió de Barcelona. 1761-1969
  • Director de la tesi: Jaume Font i Garolera
  • Unitat: Departament de Geografia Física i Anàlisi Geogràfica Regional (Universitat de Barcelona)
  • Data de lectura: Dimecres 27 de juny
  • Hora: 11:00h
  • Lloc: Facultat de Geografia i Història a la Sala de juntes situada a la planta baixa (c/ Montalegre, 6, Barcelona)
Última modificación: Junio 2012
RSS RSS  Accesibilidad  Aviso legal   Departamento de Infraestructura del Transporte y del Territorio. ITT.