Eleccions renovació membres Consell

En data de 17 d'abril de 2013 es publiquen les candidatures definitives.

Aquí podeu trobar la publicació candidatures provisionals. El periode de reclamació s'estén fins el 17 d'abril a les 10:00 hores.

El periode de presentació de candidatures inicia el 9 d'abril i s'estén fins el 12 d'abril a les 14:00 hores.
Aquí podeu trobar el model de candidatura PDI i PAS i el model de canditura Estudiant.

Publicació censos definitius corresponents a les eleccions per la renovació dels membres del Consell de Departament.

Podeu consultar el cens dels estudiants de grau o del personal del departament

Aquí podeu veure el calendari electoral.

Última modificación: Abril 2013
RSS RSS  Accesibilidad  Disclaimer   Departamento de Infraestructura del Transporte y del Territorio. ITT.